Zadzwoń +48 730 395 626

Bądź na bieżąco

a

Szkolenie: Customer Experience: stwórz sobie klienta 20.01.2022 online

Czego się dowiecie?

Kiedy człowiek mówi, to mówi o sobie. Czy chcesz aktywnie słuchać i zadawać odpowiednie pytania? Czy chcesz lepiej rozumieć swoich klientów i tym samym zwiększyć sprzedaż? Dowiedz się czym jest Customer Experience i komunikacja zbudowana na empatii i jak za ich pomocą pozyskać wiernych klientów. Zapisz się już dzisiaj na szkolenie i czerp z praktycznej i inspirującej wiedzy.

Podczas szkolenia nauczycie się:

🚀 budować relacje ze swoim klientem oparte na empatii
🚀 badać i analizować oczekiwania swoich klientów
🚀 segmentować klientów i tworzyć persony
🚀 operować personami klientów podczas tworzenia produktów lub oferty
🚀 świadomie projektować doświadczenia swoich klientów na poziomie emocjonalnym, fizycznym i racjonalnym

🚀 a do tego poznasz case study polskich i zagranicznych firm

dla kogo
-Startupowcy

Właścicieli Startupów, którzy szukają lepszych rozwiązań dla rozwoju siebie, lub swojego przedsięwzięcia

-Przedsiębiorcy

Właścicieli biznesów, którzy chcą lepiej reklamować swój biznes, zarządzać finansami lub dogadywać się z pracownikami, partnerami biznesowymi

-Wszyscy

Którzy szukają wiedzy, przede wszystkim praktycznej i chcą osiągać lepsze efekty w dowolnym zakresie swojego życia

Prowadzący

Helena Dawydko

Helena Dawydko – marketingowiec, tłumaczka, redaktorka i copywriterka. Doświadczenie zawodowe zdobywała jako marketingowiec w branży technicznej, rozwijając marki w Polsce oraz w Europie Wschodniej. Jako koordynatorka tworzyła platformę eventową, łączącą świat biznesu ze strukturami rządowymi. Rozwijała profesjonalną włoską markę dla fryzjerów w Polsce i zarządzała akademią fryzjerską.

klienci1

Beneficjent Fundacji Twój StartUp

„Bardzo dziękuję za podzielenie się wiedzą 🙂 Jestem studentem sprzedaży i marketingu i również mi się podobało :)”

Beneficjentka Fundacji Twój StartUp

„Jestem wdzięczna, że dostaję tyle wartości za darmo… Mam nadzieję, że kiedyś będę mogła się odwdzięczyć :)”

Beneficjent Fundacji Twój StartUp

„Wszystko co Państwo proponują jest ciekawe :)”

Beneficjentka Fundacji Twój StartUp

„Sytuacje z życia i ich rozłożenie na czynniki pierwsze; łatwiej zapamiętać przez skojarzenie z realiami, a nie tylko teorią. Podobało mi się. Odpowiednie proporcje teorii i przykładów z życia, poza tym Pani prowadząca ma miły tembr głosu i dobre tempo mówienia 🙂 „

20.01.2022, 15:00

SZKOLENIE ONLINE

Customer Experience: stwórz sobie klienta

Kilka spraw organizacyjnych:

➡ Szkolenie odbywa się online na platformie ClickMeeting.
➡ Szkolenie wraz z sesją Q&A potrwa około 90 minut.
➡ Link do szkolenia online zostanie wysłany w dniu szkolenia, 15-30 min przed szkoleniem.
➡ Jeśli w omówionym terminie link nie dotrze, proszę sprawdzić folder ze SPAMem lub folder „inne”.
➡ Jeśli pojawią się problemy z otwarciem linku lub link nie dotrze, prosimy o mail pod adres szkolenia@twojstartup.pl

Szkolenie online

1,5 h

Ilość miejsc ograniczona