Zadzwoń +48 730 395 626

Bądź na bieżąco

a

Szkolenie: Obsługa klienta: wspieraj i zaskakuj 21.01.2021 online

  /  Szkolenie: Obsługa klienta: wspieraj i zaskakuj 21.01.2021 online

Czego się dowiesz?

Obsługa klienta? Nic prostszego! Ma być idealnie. I w tym miejscu pojawiają się pytania. Co to znaczy „idealnie”? I czy ma być idealnie? A może ma być indywidualnie i z wyczuciem. Porozmawiamy również o obsłudze klienta w kontekście presellingu, crosselingu i upsellingu. Brzmi ciekawie? Dołącz do nas i dowiedz się więcej!

Podczas szkolenia nauczysz się:

🚀 zapewniać obsługę klienta zgodną z wartościami Twojego klienta
🚀 prowadzić strategię handlową zgodnie z wartościami Twojego biznesu
🚀 eksponować wartości Twojego biznesu podczas tworzenia ofert handlowych
🚀 tworzyć oferty sprzedażowe, zgodnie z potrzebami Twojego klienta
🚀 świadczyć usługi w kluczu presellingu, crosselingu i upsellingu
🚀 a do tego poznasz case study polskich i zagranicznych firm

dla kogo
-Startupowcy

Właścicieli Startupów, którzy szukają lepszych rozwiązań dla rozwoju siebie, lub swojego przedsięwzięcia

-Przedsiębiorcy

Właścicieli biznesów, którzy chcą lepiej reklamować swój biznes, zarządzać finansami lub dogadywać się z pracownikami, partnerami biznesowymi

-Wszystkich osób

Którzy szukają wiedzy, przede wszystkim praktycznej i chcą osiągać lepsze efekty w dowolnym zakresie swojego życia

Prowadzący

Helena Dawydko

Helena Dawydko – marketingowiec, tłumaczka, redaktorka i copywriterka. Doświadczenie zawodowe zdobywała jako marketingowiec w branży technicznej, rozwijając marki w Polsce oraz w Europie Wschodniej. Jako koordynatorka tworzyła platformę eventową, łączącą świat biznesu ze strukturami rządowymi. Rozwijała profesjonalną włoską markę dla fryzjerów w Polsce i zarządzała akademią fryzjerską.

klienci1

Beata Nowotnik

beneficjentka Fundacji Twój StartUp

„Mnóstwo wiedzy, inspiracji i wymarzona atmosfera”

Świadomość Smaku

Dietetyk

„Szkolenia prowadzone w miłej atmosferze i na wysokim poziomie merytorycznym. Materiały szkoleń zostały przedstawione w sposób zrozumiały. Polecam szkolenia:)”

Magdalena

lektor

„Z ogromną przyjemnością pragnę polecić szkolenia i konsultacje z dr Mariuszem Szyrskim. Spotkania są merytoryczne i bardzo pomogły mi w ustaleniu planu działań biznesowych, jak również ich wdrożeniu. Śmiało mogę przyznać, że Pan Mariusz Szyrski jest osobą, która jest otwarta, z chęcią udziela odpowiedzi na zadane pytania, a przy tym jest profesjonalistą. Jeszcze raz ogromne podziękowania za dużą porcję wiedzy.”

Marta

Psycholog

„Szkolenie i indywidualna konsultacja u Mariusza dały mi powera na start mojej działalności. Szczególnie podobało mi się to,w jaki sposób Mariusz przeprowadził mnie krok po kroku po tworzeniu biznesu online. Pokazał konkretne narzędzia i sposoby pozyskiwania klientów.”

21.01.2021, 14:00

SZKOLENIE ONLINE

Obsługa klienta: wspieraj i zaskakuj

Podczas szkolenia nauczysz się:

🚀 zapewniać obsługę klienta zgodną z wartościami Twojego klienta
🚀 prowadzić strategię handlową zgodnie z wartościami Twojego biznesu
🚀 eksponować wartości Twojego biznesu podczas tworzenia ofert handlowych
🚀 tworzyć oferty sprzedażowe, zgodnie z potrzebami Twojego klienta
🚀 świadczyć usługi w kluczu presellingu, crosselingu i upsellingu
🚀 a do tego poznasz case study polskich i zagranicznych firm

Szkolenie jest bezpłatne dla beneficjentów Fundacji Twój StartU

Szkolenie online

1,5 h

Ilość miejsc ograniczona