Zadzwoń +48 730 395 626

Bądź na bieżąco

a

Szkolenie: Obsługa klienta: wspieraj i zaskakuj 21.09.2021 online

Czego się dowiesz?

Obsługa klienta? Nic prostszego! Ma być idealnie. I w tym miejscu pojawiają się pytania. Co to znaczy „idealnie”? I czy ma być idealnie? A może ma być indywidualnie i z wyczuciem. Porozmawiamy również o obsłudze klienta w kontekście presellingu, crosselingu i upsellingu. Brzmi ciekawie? Dołącz do nas i dowiedz się więcej!

Podczas szkolenia nauczysz się:

🚀 zapewniać obsługę klienta zgodną z wartościami Twojego klienta
🚀 prowadzić strategię handlową zgodnie z wartościami Twojego biznesu
🚀 eksponować wartości Twojego biznesu podczas tworzenia ofert handlowych
🚀 tworzyć oferty sprzedażowe, zgodnie z potrzebami Twojego klienta
🚀 świadczyć usługi w kluczu presellingu, crosselingu i upsellingu
🚀 a do tego poznasz case study polskich i zagranicznych firm

dla kogo
-Startupowcy

Właścicieli Startupów, którzy szukają lepszych rozwiązań dla rozwoju siebie, lub swojego przedsięwzięcia

-Przedsiębiorcy

Właścicieli biznesów, którzy chcą lepiej reklamować swój biznes, zarządzać finansami lub dogadywać się z pracownikami, partnerami biznesowymi

-Wszystkich osób

Którzy szukają wiedzy, przede wszystkim praktycznej i chcą osiągać lepsze efekty w dowolnym zakresie swojego życia

Prowadzący

Helena Dawydko

Helena Dawydko – marketingowiec, tłumaczka, redaktorka i copywriterka. Doświadczenie zawodowe zdobywała jako marketingowiec w branży technicznej, rozwijając marki w Polsce oraz w Europie Wschodniej. Jako koordynatorka tworzyła platformę eventową, łączącą świat biznesu ze strukturami rządowymi. Rozwijała profesjonalną włoską markę dla fryzjerów w Polsce i zarządzała akademią fryzjerską.

klienci1

Beneficjent Fundacji Twój StartUp

„Bardzo dobre i wartościowe szkolenia”

Beneficjentka Fundacji Twój StartUp

„Szkolenia prowadzone w miłej atmosferze i na wysokim poziomie merytorycznym. Materiały szkoleń zostały przedstawione w sposób zrozumiały. Polecam szkolenia :)”

Beneficjentka Fundacji Twój StartUp

„Sama brałam udział tylko w dwóch czy trzech szkoleniach, ale tematyka jest bardzo atrakcyjna i „na czasie”, a te szkolenia, na których byłam, były całkiem dobre.”

Beneficjentka Fundacji Twój StartUp

„Bardzo interesujące i wartościowe szkolenia, szczególnie te prowadzone przez Helenę Dawydko. Bardzo cenię sobie konsultacje indywidualne, dzięki nim stawiam kolejne kroki.”

21.09.2021, 15:00

SZKOLENIE ONLINE

Obsługa klienta: wspieraj i zaskakuj

Podczas szkolenia nauczysz się:

🚀 zapewniać obsługę klienta zgodną z wartościami Twojego klienta
🚀 prowadzić strategię handlową zgodnie z wartościami Twojego biznesu
🚀 eksponować wartości Twojego biznesu podczas tworzenia ofert handlowych
🚀 tworzyć oferty sprzedażowe, zgodnie z potrzebami Twojego klienta
🚀 świadczyć usługi w kluczu presellingu, crosselingu i upsellingu
🚀 a do tego poznasz case study polskich i zagranicznych firm

Szkolenie jest bezpłatne dla beneficjentów Fundacji Twój StartU

Szkolenie online

1,5 h

Ilość miejsc ograniczona