Customer experience – jak uszczęśliwić klienta i nie zwariować. 24.11.2025

99,00 

Poprzednia najniższa cena: 99,00 .

Data i godzina:
24 listopada, 2025 18:00
Czas trwania:
01:30 h
Format:
online
Szkolenie odbędzie się przez Google Meet

O wydarzeniu:

Szkolenie skoncentrowane na budowaniu ścieżki doświadczeń klienta skupia się na mapowaniu i optymalizacji każdego punktu kontaktu z klientem, aby zapewnić mu spójne i pozytywne wrażenia na każdym etapie jego podróży. Uczestnicy nauczą się identyfikować kluczowe momenty, które mają największy wpływ na satysfakcję i lojalność klienta, a także jak projektować te elementy tak, by budować długotrwałe, emocjonalne relacje. Szkolenie wprowadza metodyki i narzędzia do tworzenia efektywnych strategii customer journey, dzięki którym można systematycznie poprawiać jakość obsługi i doświadczenia, co przekłada się na wyższe wyniki biznesowe. W praktyce uczestnicy pracują na przykładowych mapach i case studies, ucząc się, jak tworzyć spójną, angażującą i przyjazną ścieżkę klienta od pierwszego kontaktu po lojalnego ambasadora marki.

 

Dlaczego warto:

  • Poznasz narzędzia i metody mapowania customer journey, które pozwalają zrozumieć i zoptymalizować każdy punkt kontaktu klienta z firmą.

  • Nauczysz się identyfikować kluczowe momenty, które mają największy wpływ na zadowolenie i lojalność klientów.

  • Zdobędziesz umiejętności wykrywania problemów i frustracji klientów, co umożliwia szybkie reagowanie i poprawę jakości obsługi.

  • Dowiesz się, jak tworzyć spójne i angażujące doświadczenia klienta, które wyróżniają markę na rynku.

Informacje organizacyjne:

Dziękujemy za zainteresowanie się tym wydarzeniem!
Kilka spraw organizacyjnych:

– wydarzenie odbywa się stacjonarnie w naszym biurze lub online na platformie Google Meet,
– informacje o rodzaju wydarzenia są zawarte na stronie www wydarzenia, w razie dodatkowych pytań prosimy o email pod adres [email protected],
– szczegółowe informacje o wydarzeniu zostaną wysłane za pomocą email dzień przed wydarzeniem lub w dniu wydarzenia,

Wydarzenia online:
– link do wydarzenia online zostanie wysłany w dniu wydarzenia, 15-30 min przed wydarzeniem,
– jeśli w omówionym terminie link nie dotrze, proszę sprawdzić folder ze SPAMem lub folder „inne”.
– jeśli pojawią się problemy z otwarciem linku lub link nie dotrze, prosimy o email pod adres [email protected],

Wydarzenia stacjonarne:
– spotykamy się w Warszawie pod adresem Aleje Jerozolimskie 123a, 18 piętro
– żeby trafić do nas do biura, należy pobrać QR-kod na recepcji, a następnie zeskanować ten kod na bramce przy wejściu
– jeśli pojawią się jakiekolwiek pytania, prosimy o email pod adres [email protected]

99,00 

Poprzednia najniższa cena: 99,00 .

Kategoria
Koszyk

W ramach naszej strony wykorzystywane są pliki cookies w celach technicznych, analitycznych i marketingowych. Pełne informacje o ich działaniu oraz wytyczne jak wyłączyć cookies znajdują się w naszej Polityce Cookies.