Jak łatwo poradzić sobie z trudnym klientem. 12.11.2025
99,00 zł
Poprzednia najniższa cena: 99,00 zł.
12 listopada, 2025 15:30
01:30 h
online
O wydarzeniu:
Szkolenie pomaga zrozumieć różne typy trudnych klientów oraz nauczyć się skutecznych metod radzenia sobie z ich wymaganiami i emocjami. Uczestnicy poznają techniki asertywnej komunikacji, które pozwalają zachować spokój i profesjonalizm nawet w trudnych sytuacjach, a także sposoby na deeskalację konfliktów. Szkolenie wzmacnia pewność siebie w kontaktach z klientami i uczy, jak przekształcać trudne sytuacje w szanse na budowanie pozytywnych relacji, zmniejszając przy tym stres związany z obsługą wymagających osób. Dzięki temu łatwiej utrzymać wysoką jakość obsługi i efektywność pracy.
Dlaczego warto:
- Zwiększysz pewność siebie w kontaktach z wymagającymi klientami, co ułatwi Ci prowadzenie trudnych rozmów.
- Nauczysz się kontrolować emocje i stres, dzięki czemu zachowasz spokój i profesjonalizm nawet w napiętych sytuacjach.
- Rozwiniesz umiejętność asertywności oraz stawiania granic w relacjach z klientami, nie tracąc przy tym szacunku i uprzejmości.
- Poznasz skuteczne techniki deeskalacji konfliktów i radzenia sobie z obiekcjami klientów.
- W podniesiesz jakość obsługi klienta i wizerunek firmy poprzez profesjonalne zarządzanie trudnymi sytuacjami.
Prowadzi:
Informacje organizacyjne:
Dziękujemy za zainteresowanie się tym wydarzeniem!
Kilka spraw organizacyjnych:
– wydarzenie odbywa się stacjonarnie w naszym biurze lub online na platformie Google Meet,
– informacje o rodzaju wydarzenia są zawarte na stronie www wydarzenia, w razie dodatkowych pytań prosimy o email pod adres [email protected],
– szczegółowe informacje o wydarzeniu zostaną wysłane za pomocą email dzień przed wydarzeniem lub w dniu wydarzenia,
Wydarzenia online:
– link do wydarzenia online zostanie wysłany w dniu wydarzenia, 15-30 min przed wydarzeniem,
– jeśli w omówionym terminie link nie dotrze, proszę sprawdzić folder ze SPAMem lub folder „inne”.
– jeśli pojawią się problemy z otwarciem linku lub link nie dotrze, prosimy o email pod adres [email protected],
Wydarzenia stacjonarne:
– spotykamy się w Warszawie pod adresem Aleje Jerozolimskie 123a, 18 piętro
– żeby trafić do nas do biura, należy pobrać QR-kod na recepcji, a następnie zeskanować ten kod na bramce przy wejściu
– jeśli pojawią się jakiekolwiek pytania, prosimy o email pod adres [email protected]