Jak mówić, żeby Cię słuchali? Sztuka autoprezentacji w social mediach 02.07.2025

49,00 

Poprzednia najniższa cena: 49,00 .

Data i godzina:
2 lipca, 2025 16:00
Czas trwania:
01:30 h
Format:
online
Szkolenie odbędzie się przez Google Meet

O wydarzeniu:

Dowiedz się, jak mówić w sposób, który przyciąga uwagę, buduje zaufanie i angażuje odbiorców — zarówno na żywo, jak i online. Poznasz techniki autoprezentacji, które pomogą Ci wyróżnić się w mediach społecznościowych i zdobyć lojalnych obserwatorów.

Dlaczego warto?

  • Nauczysz się mówić pewnie i naturalnie przed kamerą
  • Poznasz sposoby budowania autentycznego wizerunku online
  • Zwiększysz zasięgi i zaangażowanie na swoich profilach
  • Dowiesz się, jak radzić sobie z tremą i hejtem
  • Poprawisz swój storytelling i sposób budowania relacji z odbiorcami

Informacje organizacyjne:

Dziękujemy za zainteresowanie się tym wydarzeniem!
Kilka spraw organizacyjnych:

– wydarzenie odbywa się stacjonarnie w naszym biurze lub online na platformie Google Meet,
– informacje o rodzaju wydarzenia są zawarte na stronie www wydarzenia, w razie dodatkowych pytań prosimy o email pod adres [email protected],
– szczegółowe informacje o wydarzeniu zostaną wysłane za pomocą email dzień przed wydarzeniem lub w dniu wydarzenia,

Wydarzenia online:
– link do wydarzenia online zostanie wysłany w dniu wydarzenia, 15-30 min przed wydarzeniem,
– jeśli w omówionym terminie link nie dotrze, proszę sprawdzić folder ze SPAMem lub folder „inne”.
– jeśli pojawią się problemy z otwarciem linku lub link nie dotrze, prosimy o email pod adres [email protected],

Wydarzenia stacjonarne:
– spotykamy się w Warszawie pod adresem Aleje Jerozolimskie 123a, 18 piętro
– żeby trafić do nas do biura, należy pobrać QR-kod na recepcji, a następnie zeskanować ten kod na bramce przy wejściu
– jeśli pojawią się jakiekolwiek pytania, prosimy o email pod adres [email protected]

49,00 

Poprzednia najniższa cena: 49,00 .

Kategoria
Koszyk

W ramach naszej strony wykorzystywane są pliki cookies w celach technicznych, analitycznych i marketingowych. Pełne informacje o ich działaniu oraz wytyczne jak wyłączyć cookies znajdują się w naszej Polityce Cookies.