
Obsługa klienta: wspieraj i zaskakuj
49,00 zł
27 czerwca, 2023 14:00
01:30 h
online
Szkolenie odbywa się online na platformie ClickMeeting.
O wydarzeniu:
Czego się dowiecie?
Obsługa klienta kończy się wtedy, kiedy klient przychodzi do nas po drugi 🙂 Jak potrzebujemy zorganizować proces obsługi klienta, by klient się dobrze czuł? I co należy uwzględnić, by my też odnajdywali się w tym procesie.
Podczas szkolenia nauczycie się:
✅ zobaczycie z różnych stron czym jest obsługa klienta
✅ poznacie diagram relacyjny i to, jak on może pomóc nam w obsłudze klienta
✅ poznacie w jaki sposób możemy „zdiagnozować” punkt, w którym znajduje się nasz klient i co z tym robić
✅ dowiecie się czym jest oferta handlowa i jak ją tworzyć
✅ dowiecie się czym jest preselling, cross-selling, upselling
✅ a do tego poznacie case studies polskich i zagranicznych firm
Prowadzi:
Informacje organizacyjne:
Dziękujemy za zainteresowanie się tym wydarzeniem!
Kilka spraw organizacyjnych:
– wydarzenie odbywa się stacjonarnie w naszym biurze lub online na platformie ClickMeeting bądź Zoom,
– informacje o rodzaju wydarzenia są zawarte na stronie www wydarzenia, w razie dodatkowych pytań prosimy o email pod adres szkolenia@twojstartup.pl,
– szczegółowe informacje o wydarzeniu zostaną wysłane za pomocą email dzień przed wydarzeniem lub w dniu wydarzenia,
Wydarzenia online:
– link do wydarzenia online zostanie wysłany w dniu wydarzenia, 15-30 min przed wydarzeniem,
– jeśli w omówionym terminie link nie dotrze, proszę sprawdzić folder ze SPAMem lub folder „inne”.
– jeśli pojawią się problemy z otwarciem linku lub link nie dotrze, prosimy o email pod adres szkolenia@twojstartup.pl,
Wydarzenia stacjonarne:
– spotykamy się w Warszawie pod adresem Aleje Jerozolimskie 123a, 18 piętro
– żeby trafić do nas do biura, należy pobrać QR-kod na recepcji, a następnie zeskanować ten kod na bramce przy wejściu
– jeśli pojawią się jakiekolwiek pytania, prosimy o email pod adres szkolenia@twojstartup.pl