Why Don’t Customers Buy? Lessons from Behavioral Economics – 14.11.2025
99,00 zł
Poprzednia najniższa cena: 99,00 zł.
14 listopada, 2025 15:00
01:30 h
online
O wydarzeniu:
Why don’t clients always choose the best offer — and how can you use that knowledge to sell more effectively?
During this 1.5-hour online training, you’ll discover the essentials of behavioral economics in a simple and practical way. You’ll learn how people actually think and decide — and how these mechanisms shape purchasing decisions in small businesses.
Agenda:
-
What behavioral economics really is — and why it matters.
-
Four key mechanisms that drive customer decisions.
-
The most common mistakes small service providers make that discourage clients.
-
How to apply these principles to your offer and communication to boost sales and improve client relationships.
-
Time for Q&A and a brief summary at the end.
This session is designed for freelancers, solopreneurs, and experts who want to better understand their clients and make smarter marketing decisions — without manipulation, but with greater effectiveness.
Prowadzi:
Informacje organizacyjne:
Dziękujemy za zainteresowanie się tym wydarzeniem!
Kilka spraw organizacyjnych:
– wydarzenie odbywa się stacjonarnie w naszym biurze lub online na platformie Google Meet,
– informacje o rodzaju wydarzenia są zawarte na stronie www wydarzenia, w razie dodatkowych pytań prosimy o email pod adres [email protected],
– szczegółowe informacje o wydarzeniu zostaną wysłane za pomocą email dzień przed wydarzeniem lub w dniu wydarzenia,
Wydarzenia online:
– link do wydarzenia online zostanie wysłany w dniu wydarzenia, 15-30 min przed wydarzeniem,
– jeśli w omówionym terminie link nie dotrze, proszę sprawdzić folder ze SPAMem lub folder „inne”.
– jeśli pojawią się problemy z otwarciem linku lub link nie dotrze, prosimy o email pod adres [email protected],
Wydarzenia stacjonarne:
– spotykamy się w Warszawie pod adresem Aleje Jerozolimskie 123a, 18 piętro
– żeby trafić do nas do biura, należy pobrać QR-kod na recepcji, a następnie zeskanować ten kod na bramce przy wejściu
– jeśli pojawią się jakiekolwiek pytania, prosimy o email pod adres [email protected]