Zarządzanie kalendarzem sprzedażowym. Jak nie marnować cennego czasu. 17.11.2025
99,00 zł
Poprzednia najniższa cena: 99,00 zł.
17 listopada, 2025 17:00
01:30 h
online
O wydarzeniu:
warsztat uczy, jak skutecznie planować działania sprzedażowe w perspektywie rocznej, dostosowując aktywności handlowe do naturalnych sezonów rynku oraz istotnych wydarzeń w branży. Uczestnicy dowiedzą się, jak analizować sezonowość branży, intensyfikować działania w „gorących” miesiącach i unikać przestojów w okresach „martwych”.
Dlaczego warto:
- Zyskasz umiejętność całorocznego, strategicznego planowania działań sprzedażowych.
- Efektywniej wykorzystasz sezonowe szanse sprzedażowe w swojej branży.
- Ograniczysz przestoje i „martwe okresy” przez lepsze planowanie aktywacji klientów.
- Unikniesz chaosu oraz „gaszenia pożarów” na koniec kwartału czy roku.
- Nauczysz się budować oferty i akcje promocyjne dopasowane do kalendarza wydarzeń i cykliczności biznesowej.
- Uporządkujesz swoje cele i działania, co przełoży się na większą przewidywalność wyników.
Prowadzi:
Informacje organizacyjne:
Dziękujemy za zainteresowanie się tym wydarzeniem!
Kilka spraw organizacyjnych:
– wydarzenie odbywa się stacjonarnie w naszym biurze lub online na platformie Google Meet,
– informacje o rodzaju wydarzenia są zawarte na stronie www wydarzenia, w razie dodatkowych pytań prosimy o email pod adres [email protected],
– szczegółowe informacje o wydarzeniu zostaną wysłane za pomocą email dzień przed wydarzeniem lub w dniu wydarzenia,
Wydarzenia online:
– link do wydarzenia online zostanie wysłany w dniu wydarzenia, 15-30 min przed wydarzeniem,
– jeśli w omówionym terminie link nie dotrze, proszę sprawdzić folder ze SPAMem lub folder „inne”.
– jeśli pojawią się problemy z otwarciem linku lub link nie dotrze, prosimy o email pod adres [email protected],
Wydarzenia stacjonarne:
– spotykamy się w Warszawie pod adresem Aleje Jerozolimskie 123a, 18 piętro
– żeby trafić do nas do biura, należy pobrać QR-kod na recepcji, a następnie zeskanować ten kod na bramce przy wejściu
– jeśli pojawią się jakiekolwiek pytania, prosimy o email pod adres [email protected]