
Czego się nauczysz?
Diabeł tkwi w szczegółach. A szczegóły to nie tylko nasz biznes, ale też my: nasza osobowość, umiejętności interpersonalne i profesjonalizm. Podczas warsztatów wypracujesz swoje unikalne sposoby na wzmocnienie odporności psychicznej, i nie tylko własnej, ale też Twoich klientów. Przetestujesz, które z 7 aktualnych trendów z 2021 roku warto wdrożyć do własnych kanałów społecznościowych. Stworzysz mapę argumentów, która podczas negocjacji lub kontaktu z trudnym klientem pomoże Ci z powodzeniem rozwiązać skomplikowaną sytuację.
Podczas warsztatów nauczysz się:
🚀 „magazynować” i powiększać własną energię psychiczną
🚀 analizować aktualne trendy w social mediach pod kątem Twojej grupy docelowej
🚀 dopasowywać i wdrażać te trendy, które są odpowiednie dla Twojego biznesu
🚀 być mistrzem trudnych rozmów z klientami
🚀 wdrażać rozwiązania „win-win” podczas negocjacji z klientami


-Startupowcy
Właścicieli Startupów, którzy szukają lepszych rozwiązań dla rozwoju siebie, lub swojego przedsięwzięcia

-Przedsiębiorcy
Właścicieli biznesów, którzy chcą lepiej reklamować swój biznes, zarządzać finansami lub dogadywać się z pracownikami, partnerami biznesowymi

-Wszystkich osób
Którzy szukają wiedzy, przede wszystkim praktycznej i chcą osiągać lepsze efekty w dowolnym zakresie swojego życia

Prowadząca
Helena Dawydko
Helena Dawydko – marketingowiec, tłumaczka, redaktorka i copywriterka. Doświadczenie zawodowe zdobywała jako marketingowiec w branży technicznej, rozwijając marki w Polsce oraz w Europie Wschodniej. Jako koordynatorka tworzyła platformę eventową, łączącą świat biznesu ze strukturami rządowymi. Rozwijała profesjonalną włoską markę dla fryzjerów w Polsce i zarządzała akademią fryzjerską.
„Celuj w głowę, serce i ręce – używaj autorytetów, opowiadaj historie, dawaj praktyczne rady” Paweł Tkaczyk

29-30.03.2021, 13:00 – 17:00, 2 dni po 4 godziny
WARSZTATY ONLINE
Relaks, wiedza i relacje w biznesie
Podczas warsztatów nauczysz się:
🚀 „magazynować” własną energię psychiczną
🚀 analizować aktualne trendy w social mediach pod kątem Twojej grupy docelowej
🚀 dopasowywać i wdrażać te trendy, które są odpowiednie dla Twojego biznesu
🚀 być mistrzem trudnych rozmów z klientami
🚀 wdrażać rozwiązania „win-win” podczas negocjacji z klientami